- Engine for map visualization was written (using the “displayObjects” function), two map stage were created – «floor» and «wall»;
- Rough sprites 40х40 pxl were created: type «a wall» - three variations, type «floor» - three variations, type «door» - two variations, type «NPC» - one variation;
- The map-editor was created (for the layout of the section’s templates);
- Basic algorithm for pathfinding by sections was written;
- Написан движок отображения карты (используя displayObjects), созданы два яруса – «пол» и «стена»;
- Созданы черновые спрайты 40х40 пкс: тип «стена» - три вида, тип «пол» - 3 вида, тип «двери» - 2 вида, тип «NPC» - 1 вид;
- Создан редактор карты (компоновка из шаблонов отсеков);
- Написан базовый алгоритм поиска пути по секциям.
- Написаний двигун відображення мапи (використовуючи displayObjects), створені два яруси - "підлога" та "стінка";
- Створені чорнові спрайти 40*40 пкс: тип "стінка" - три варіанти; тип "підлога" - три варіанти; тип "двері" - два варіанти; тип "NPC" - один варіант;
- Створений редактор мапи (компоновка з шаблонів відсіків);
- Написаний базовий алгоритм пошуку шляху по секціям;
No comments:
Post a Comment