Monday, 29 September 2014

22/08/2014 CheckPoint


  • The effect «dynamic light» (for example, from fire or rocket) was added;
  • The effect «decaying light» (for example, from explosions) was added;
  • The amount of RAM which is set for the game was optimized;
  • The visualization of map’s layers and other game objects was optimized;
  • Functionality and calculations for the visual effects were increased;
  • The first element for the generator of random events was added (collision with a meteoroid);
  • The mechanics of movement, damage, chance of hit and miss for the meteoroid were adjusted;
  • The pathfinding algorithms for NPCs were optimized;   


  • Добавлен эффект «динамический источник света» (например, от огня и ракет);
  • Добавлен эффект «затухающий источник света» (например,  от взрывов);
  • Оптимизировано количество выделяемой под игру оперативной памяти;
  • Оптимизирована прорисовка слоев карты и игровых объектов;
  • Повышена функциональность и оптимизированы расчеты для визуальных эффектов;
  • Добавлен первый элемент для генератора случайных событий (столкновение с метеороидом);
  • Проработана механика движения, нанесения урона, вероятности промаха/попадания для метеороида;
  • Оптимизированы алгоритмы поиска пути для NPC;


  • Доданий ефект "динамічне джерело світла" (наприклад, від вогню або ракети);
  • Доданий ефект "згасаюче джерело світла" (наприклад, від вибухів);
  • Оптимізована кількість виділеної під гру оперативної пам'яті;
  • Оптимізоване промальовування шарів мапи та ігрових об'єктів;
  • Підвищена функціональність та оптимізовані розрахунки для візуальних ефектів;
  • Доданий перший елемент для генератора випадкових подій (зіткнення з метеороїда);
  • Пророблена механіка руху, нанесення пошкодження, вірогідності промаху/влучення для метеороїда;
  • Оптимізовані алгоритми пошуку шляху для NPC; 

No comments:

Post a Comment