- The effect «dynamic light» (for example, from fire or rocket) was added;
- The effect «decaying light» (for example, from explosions) was added;
- The amount of RAM which is set for the game was optimized;
- The visualization of map’s layers and other game objects was optimized;
- Functionality and calculations for the visual effects were increased;
- The first element for the generator of random events was added (collision with a meteoroid);
- The mechanics of movement, damage, chance of hit and
miss for the meteoroid were adjusted;
- The pathfinding algorithms for NPCs were optimized;
- Добавлен эффект «динамический источник света» (например, от огня и ракет);
- Добавлен эффект «затухающий источник света» (например, от взрывов);
- Оптимизировано количество выделяемой под игру оперативной памяти;
- Оптимизирована прорисовка слоев карты и игровых объектов;
- Повышена функциональность и оптимизированы расчеты для визуальных эффектов;
- Добавлен первый элемент для генератора случайных событий (столкновение с метеороидом);
- Проработана механика движения, нанесения урона, вероятности промаха/попадания для метеороида;
- Оптимизированы алгоритмы поиска пути для NPC;
- Доданий ефект "динамічне джерело світла" (наприклад, від вогню або ракети);
- Доданий ефект "згасаюче джерело світла" (наприклад, від вибухів);
- Оптимізована кількість виділеної під гру оперативної пам'яті;
- Оптимізоване промальовування шарів мапи та ігрових об'єктів;
- Підвищена функціональність та оптимізовані розрахунки для візуальних ефектів;
- Доданий перший елемент для генератора випадкових подій (зіткнення з метеороїда);
- Пророблена механіка руху, нанесення пошкодження, вірогідності промаху/влучення для метеороїда;
- Оптимізовані алгоритми пошуку шляху для NPC;
No comments:
Post a Comment