Monday, 29 September 2014

24/07/2014 CheckPoint


  • The 80*80 sprite for the engineer was added; its animation for movement was developed (8 frame in a cycle);
  • The sprite 80*80 for exoskeleton was added; its animation for movement was developed (12 frame in a cycle);
  • The animation for manipulators changing on the exoskeleton was developed (12 frames cycle);
  • The animation of exoskeleton movement during the construction process was developed (12 frames in cycle);
  • The animation of exoskeletons carrying of different items was developed (12 frames cycle);
  • The animation for exoskeleton’s turn on/off process was developed (12 frames in each cycle);


  • Добавлен спрайт 80*80 для инженера; проработана его анимация для передвижения (8 кадровый цикл);
  • Добавлен спрайт 80*80 для экзоскелета; проработана его анимация для передвижения (12 кадровый цикл);
  • Проработана анимация смены манипуляторов экзоскелета (12 кадров);
  • Проработана анимация движения экзоскелета при постройке объектов(12 кадров);
  • Проработана анимация переноса экзоскелетом различных объектов (12 кадров);
  • Проработана анимация включения/выключения экзоскелета (каждый цикл по 12 кадров);

  •  Доданий спрайт 80*80 для інженера; пропрацьована його анімація руху (8 кадровий цикл);
  • Доданий спрайт 80*80 для екзоскелету; пропрацьована його анімація руху (12 кадрів у циклі);
  • Пророблена анімація зміни маніпуляторів екзоскелета (12 кадрів);
  • Пророблена анімація руху екзоскелету при будівництві об'єктів (12 кадрів);
  • Пророоблена анімація переміщення екзоскелетом різноманітних об'єктів (12 кадрів);
  • Пророблена анімація




No comments:

Post a Comment