- The «frame» storey was added to the map visualization engine (for the first time, as «floor» storey’s element);
- Basic algorithm for NPC movement was written;
- Pathfinding inside each compartment for NPCs was added;
- Ability to get into a machine for NPCs was added – exoskeleton;
- The 40*40 sprite for the exoskeleton was created;
- Basic algorithms for the type of job «building» were written;
- Drawing of the map per pixel was added;
- The function «select a compartment» was added;
- Ability to set types of job «repair a compartment» and «block a door» for NPCs was added;
- В движок отображения карты добавлен ярус «каркас» (вначале как элемент яруса «пол»);
- Написан базовый алгоритм передвижения NPC;
- Добавлен поиск пути для NPC внутри каждого отсека;
- Добавлена возможность захода NPC в технику – экзоскелет;
- Создан спрайт 40*40 для экзоскелета;
- Написаны базовые алгоритмы для типа работ «постройка»;
- Добавлена попиксельная прорисовка карты;
- Добавлена функция «выбор отсека»;
- Добавлена возможность задать NPC тип работ «починка отсека», «блокировка дверей»
- У движок відображення мапи доданий ярус "каркас" (спочатку як елемент яруса "підлога")
- Написаний базовий алгоритм переміщення NPC;
- Доданий пошук шляху для NPC всередині кожного відсіку;
- Додана можливість для NPC увійти всередину техніки - екзоскелет;
- Створений спрайт 40*40 для екзоскелету;
- Написані базові алгоритми для типу робіт "будівництво";
- Додане попіксельне промальовування мапи;
- Додана функція "вибір відсіку";
- Додана можливість задати NPC тип робіт "ремонт відсіку" та "блокування дверей";
No comments:
Post a Comment