Monday, 29 September 2014

10/09/2014 CheckPoint


  • The function for screen centering on the ship after loading was completed;
  • The animation for smoke rings was fixed (there were many more and they lived longer);
  • The effects «flame» and «smoke» for ship’s torpedo was added;
  • The ration between static/dynamic of NPCs, when the task was absent, was fixed;
  • The ability to pass object type «container» was fixed;
  • Visualization for cursor movements and the game’s map was added;
  • Indication of fuel level for the engine was added;
  • Local space object’s type «space maser» was added into the generator of random events; its mechanics and damage principle were worked;
  • Unfortunately the concept-artist left the team. It's sad but that's life. We wish him the best of luck.

  • Доработана функция центровки экрана на корабль после загрузки;
  • Исправлена анимация дымных колец (теперь их больше, и они дольше живут);
  • Добавлен эффекты «пламя» и «дым» для корабельной торпеды;
  • Исправлено соотношение статики/динамики NPC при отсутствии задания;
  • Исправлена проходимость для объектов типа «контейнер»;
  • Добавлена визуализация движения курсора и игровой карты;
  • Добавлена индикация уровня топлива для двигателя;
  • Добавлен космический объект типа «космический мазер» в генератор случайных событий; проработана его механика и механизм нанесения повреждений;
  • К сожалению, команду покинул концепт-художник. Грустно, но такова жизнь. Пожелаем ему удачи!
  • Допрацьована функція центрування екрану на корабель після загрузки;
  • Виправлена анімація димових кілець (тепер їх більше, та вони довше живуть);
  • Додані ефекти "полум'я" та "дим" для корабельної торпеди;
  • Виправлено співвідношення статики/динаміки NPC при відсутності завдання;
  • Виправлена прохідність для об'єктів типу "контейнер";
  • Додана візуалізація руху курсору та ігрової мапи;
  • Додана індикація рівня пального для двигуна;
  • Доданий космічний об'єкт типу "космічний мазер" в генератор випадкових подій; пророблена його механіка та механізм нанесення пошкодження; 
  • На жаль, команду покинув концепт-художник. Сумно, але це - життя. Побажаємо йому вдачі! 



No comments:

Post a Comment