08/10/2014 CheckPoint
- A skeletal animation for NPC was introduced; reading
algorithm for animation parameters from an external sources was written;
- The engine for skeletal animation was written;
- An algorithm was created, which determines the order of per-pixel displacement and
rotation for each of the layers for each frame;
- The mapping algorithm of the sprite’s layers (currently 20 + for each NPC) for
skeletal animation was modified;
- The visualization for fragments of destroyed walls was modified - they are more
realistic now;
- The ability to move items by exoskeleton for technics and containers was added;
- The illumination and distribution of light/shadow were
modified;
- The algorithms were written for lighting distribution and shadow overlay for each sprite layer and skeletal animation ;
- The visualization of sprite’s shadow, which gives it volume, was added;
- For the object of local space "cosmic maser" a graphical "volume
effect" was added;
- Fixed some small bugs;
- Concept compositions for teaser-video, devlogs and website were drawn;
- New tracks were added into the game(Composer - Eugene Gulyugin);
- The shadows for technic's objects, including containers, were added;
- The lighting was revised; some bugs, associated with it, were fixed;
- The templates for enemy ships were created;
- Выполнена весомая
оптимизация кода;
- Введена скелетная
анимация для NPC;
написан алгоритм считывания параметров анимации из внешних источников;
- Написан движок
для скелетной анимации;
- Создан алгоритм,
определяющий порядок попиксельного смещения и ротации для каждого из слоев для
каждого отдельного кадра;
- Проработан
алгоритм отображения слоев спрайта (теперь их 20+ у каждого NPC) для скелетной анимации;
- Доработано
отображение осколков от разрушаемых стен – теперь они более соответствуют
реальности;
- Добавлена
возможность для экзоскелета переносить объекты техники и контейнеры;
- Доработаны
освещение и распределение света/тени;
- Написан алгоритм
распределения освещения и наложения тени для каждого слоя спрайта при скелетной
анимации;
- Добавлено
отображение тени спрайта, задающее ему объем;
- Для объекта
локального космоса «космический мазер» добавлен графический "эффект
объема";
- Исправлено
несколько мелких багов;
- Нарисованы
концепт-композиции для тизер-видео, дневника и сайта;
- В игре появились
новые треки (автор – Евгений Гулюгин);
- Добавлены тени
для объектов техники, включая контейнеры
- Откорректировано
освещение; исправлены некоторые ошибки, связанные с ним;
- Добавлена
коррекция освещенности – теперь оно изменяется при постройке/разрушении
светонепроницаемых стен;
- Созданы шаблоны
для вражеских кораблей;
- Виконана вагома оптимізація коду;
- Введена скелетна анімація для NPC; написаний алгоритм зчитування параметрів анімації із зовнішних джерел;
- Написаний движок для скелетної анімації;
- Створений алгоритм, що визначає порядок попиксельного зміщення та ротації для кожного з шарів для кожного окремого кадру;
- Пропрацьований алгоритм відображення шарів спрайту (тепер їх 20+ у кожного NPC) для скелетної анімації;
- Допрацьоване відображення уламків від зруйнованих стін – тепер вони більше відповідають реальності;
- Додана можливість для экзоскелету переносити об'єкти техніки та контейнери;
- Допрацьоване освітлення та розподіл світла/тіні;
- Написаний алгоритм розподілу освітлення та накладання тіні для кожного шару спрайта при скелетній анімації;
- Додане відображення тіні спрайту, що додає йому об'єм;
- Для об'єкту локального космоса «космічний мазер» доданий графічний "ефект об'єму";
- Виправлено декілька дрібних багів;
- Намальовані концепт-композиції для тизер-відео, щоденника та сайту;
- У грі з'явилися нові треки (автор – Євгеній Гулюгін);
- Додані тіні для об'єктів техніки, враховуючи й контейнери;
- Відкориговане освітлення; виправлені деякі помилки, пов'язані з ним;
- Додане коригування освітлення – тепер воно змінюється при будівництві/знищенні світлонепроникних стін;
- Створені шаблони для ворожих кораблів;
Don't forget to give a like!
ReplyDeleteShare this blog by any of your social media resources! Thanks in advance!
ReplyDelete