Sunday 28 September 2014

18/06/2014 CheckPoint

 

  • «Frame» became a third storey of map;
  • New images for panels and buttons were added;
  • New types of machines (ion engine and its hardware) were added;
  • Personal weapons for NPCs were added;
  • Objects «fuel barrel», «container with resources», «pool» were added;
  • The effect «explosion» was added; its mechanics and principle of damage were calculated;
  • The effect «fire» was added; its mechanics and principles of damage and expansion were calculated;
  • Animated cycle of the flame (16 frames) was drawn;
  • The 40*40 sprite for medic was drawn; its animation of movement was added;
  • Ability to cure wounds by medic was added;
  • The effect «blood splash» was added;
  • The effect «damage of a block» was made;
  • The menu/tab with full list of crew was added;
  • The function «disassembling of a section on resources» by exoskeleton was added;
  • Ability to reload resources for the exoskeleton was added;


  • Слой "каркас" сделан третьим ярусом карты;
  • Добавлены новые изображения для панелей и кнопок;
  • Добавлены новые виды техники (ионный двигатель и его комплектующие);
  • Добавлено персональное вооружение NPC;
  • Добавлены объекты «бочка с горючим», «контейнер с ресурсами», «лужа»
  • Добавлен эффект «взрыв»; просчитана его механика и механизм повреждения;
  • Добавлен эффект «огонь»; просчитана его механика, механизм повреждения и распространения;
  • Прорисован анимационный цикл пламени на 16 кадров;
  • Прорисован спрайт 40*40 для медика; добавлена анимация движения;
  • Добавлена возможность лечение медиком раненых;
  • Добавлен эффект «всплеск крови»;
  • Проработан эффект «повреждение блоков»;
  • Добавлено меню/вкладка с полным списком экипажа;
  • Добавлена функция разбора секций экзоскелетом на ресурсы;
  • Добавлена возможность пополнения запаса ресурсов у экзоскелета;

  • Шар "каркас" зроблений третім шаром мапи;
  • Додані нові зображення для панелей та кнопок;
  • Додані нові типи техніки (іонний двигун та його комплектуючі);
  • Додана персональна зброя NPC;
  • Додані об'єкти "бочка з пальним", "контейнер з ресурсами", "калюжа";
  • Доданий ефект "вибух"; прорахована його механіка, механізм пошкодження та розповсюдження;
  • Доданий ефект "вогонь"; прорахована його механіка, механізм пошкодження та розповсюдження;
  • Промальований анімаційний цикл полум'я на 16 кадрів;
  • Промальований спрайт 40*40 для медика; додана анімація його руху;
  • Додана можливість лікування поранених для медика;
  • Доданий ефект "сплеск крові";
  • Проработаний ефект "пошкодження блоків";
  • Додане меню/вкладка з повним переліком екіпажу;
  • Додана функція розбору секцій екзоскелетом на ресурси;
  • Додана можливість поповнення запасу ресурсів у екзоскелету;



No comments:

Post a Comment