Google+ Followers

Monday, 29 September 2014

07/09/2014 CheckPoint


  • Draft movie with a demonstration of the build 0.010/18 (from 06/09/2014) was shot and assembled;
  • Operation and performance of the program were debugged;
  • A few small bugs were fixed;
  • All animations for the sprite's movement were inputted with additional frames (12 frames in the cycle now);
  • The visualization of welding while operating an exoskeleton was fixed (now from the side, where exoskeleton is);
  • Bug where the doors could close on the exoskeleton, because it moved slower than other NPCs, was fixed;
  • An indication of game’s loading process was added;
  • An indication of the template’s loading was added;





  • Отснят и смонтирован черновой демонстрационный вариант билда 0.010/18 (от 06/09/2014);
  • Отлажена работа и производительность программы;
    Исправлено несколько мелких багов;
  • Для всей анимации передвижения спрайтов были введены дополнительные кадры (теперь 12 кадров в цикле);
  • Исправлено отображение сварки при работе экзоскелета (теперь с той стороны, где находится экзоскелет);
  • Исправлена ошибка, когда двери могли закрываться на экзоскелете, поскольку он передвигается с меньшей скоростью, чем остальные NPC;
  • Добавлена индикация загрузки игры;
  • Добавлена индикация загрузки шаблона;


  • Відзнятий й змонтований чорновий демонстраційний варіант білду 0.010/18 (від 06/09/2014);
  • Налагоджена робота й продуктивність програми;
  • Виправлено декілька дрібних багів;
  • Для всієї анімації переміщення спрайтів були введені додаткові кадри (тепер 12 кадрів в циклі);
  • Виправлено відображення зварювання при роботі екзоскелета (тепер з тієї сторони, де знаходиться екзоскелет);
  • Виправлена помилка, коли двері мали можливість закриватися на екзоскелеті, тому що він рухається з меншою швидкістю, ніж інші NPC;
  • Додана індикація загрузки гри;
  • Додана індикація загрузки шаблону;

No comments:

Post a Comment