- Fixed bugs:
- with black lines appearing over shadows;
- with the carry over of effects from one location to another;
- with technics not being redrawn during the transition into inactive status;
- with exoskeletons freezing after loading to full capacity;
- with the visualization of textures for fumes and melted sections on transparent parts of tiles on the map;
- with the lighting of soy sprouts on hydroponic platforms;
- with the ability to build on a floor tile where a lamp has already been constructed;
- with “freezing” of the dynamic menu for technics while the micromanagement map scrolls;
- with screen tremble on a location which is shown from the micromanagement level of another location;
- with the redrawing of a container/technic sprite during resource loading;
- other bugs;
- Animation was added for the growing of soy sprouts on hydroponic platforms;
- Acceleration was added for objects type “torpedo”;
- Effect “screen tremble” was added for explosions;
- Aliasing was added for technic’s sprites while they rotate;
- Visualization was added for the external walls of a space location on the local space map level;
- Ability was added to pass from one map level to another, by scrolling with the mouse wheel while pressing SHIFT button;
- Visualization was corrected for shaded sections on walls;
- First steps for CPU discharging were done. Rendering of background space is now performed by graphics card;
- Logic of switching on/off was corrected for lamp lighting when there is a power deficit;
- Algorithm for space maser was corrected;
- Coordinates were corrected for the appearance and trajectory of meteoroids inside the locus “asteroid belt”;
- Regular optimization for the code was done;
- New sketches for the website and press-kit were created;
- Mechanics for random events were modified;
- New scenarios for in-game tutorial and side quests were added;
- Work has begun on creating the game’s forum;
- A new member joined the team - community manager,Horiakov Alexander. Huraah!
- Исправлены баги:
- С появлением черных линий на тенях;
- С переносом эффектов одной локации на другую;
- С отсутствием перерисовки техники при переходе в неактивное состояние;
- С застыванием экзоскелета при завершении наполнения своей ёмкости;
- С отображением текстур гари и оплавленных участков на прозрачных участках тайла карты;
- С освещением ростков сои на гидропонических платформах;
- С постройкой пола на тайле, где размещена лампа;
- С “застыванием” динамического меню техники при скроллинге карты микроменеджмента;
- С дрожанием локаций, отображающихся с карты микроменеджмента другой локации;
- С перерисовкой спрайта контейнера/техники при наполнении ресурсом;
- Другие баги;
- Добавлена анимация ростков сои на гидропонических платформах;
- Добавлено ускорение для объектов “торпеда”;
- Добавлен эффект “дрожание экрана” при взрыве;
- Добавлено сглаживание спрайтов техники при развороте;
- Добавлена визуализация внешних стен космической локации на карте локального космоса;
- Добавлена возможность перехода с одного уровня карты на другой, с помощью колеса мыши при зажатой клавише SHIFT;
- Откорректировано отображение затененных участков на стенах;
- Сделаны первые шаги по разгрузке CPU. Рендеринг фонового космоса осуществляется с помощью видеокарты;
- Откорректирована логика включения света ламп при недостачи энергии;
- Откорректирован алгоритм действия мазера;
- Откорректированы координаты появления и направления движения метеороидов в локусе “астероидный пояс”;
- Проведена очередная оптимизация кода;
- Сделаны новые скетчи для вебсайта и пресс-набора;
- Модифицирована механика для рандомных событий;
- Добавлены новые сценарии для игрового туториала и сторонних квестов;
- Начаты работы по созданию игрового форума;
- Новый член присоединился к команде - комьюнити-менеджер. Александр Хоряков. Ура!
- Виправлені баги:
- З появою чорних ліній на тінях;
- З перенесенням ефектів однієї локації на іншу;
- З відсутністю перемальовування техніки при переході в неактивний стан;
- З застиганням екзоскелету після завершення наповнення своєї ємності;
- З відображенням текстур гару та оплавлення на прозорих ділянках тайла мапи;
- З освітленням паростків сої на гідропонічних платформах;
- З будівництвом підлоги на тайлі, де розміщена лампа;
- З "застиганням" динамічного меню техніки при скролінгу мапи мікроменеджменту;
- З тремтінням локацій, відображених з мапи мікроменеджменту іншої локації;
- З перемальовуванням спрайту контейнера/техніки при наповненні його ємності ресурсом;
- Інші баги;
- Додана анімація паростків сої на гідропонічних платформах;
- Додане прискорення для об'єктів "торпеда";
- Доданий ефект "тремтіння екрану" під час вибуху;
- Додане згладжування спрайтів техніки при розвороті;
- Додана візуалізація зовнішніх стін космічної локації на мапі локального космосу;
- Додана можливість переходу з одного рівня мапи на інший, за допомогою колеса миші при натиснутій клавіші SHIFT;
- Відкореговано відображення затінених ділянок на стінах;
- Зроблені перші кроки по розвантаженню CPU. Рендеринг фонового космосу здійснюється за допомогою відеокарти;
- Відкорегована логіка вмикання світла ламп при нестачі енергії;
- Відкорегований алгоритм дії мазеру;
- Відкореговані координати появи та напрямку руху метеороїдів у локусі "астероїдний пояс";
- Виконана чергова оптимізація коду;
- Зроблені нові скетчі для вебсайту та прес-набору;
- Модифікована механіка для випадкових подій;
- Додані нові сценарії для ігрового туторіалу та сторонніх квестів;
- Розпочато роботу над форумом для гри;
- У команді з’явився новий член - ком’юніті менеджер, Хоряков Олександр. Ура!
No comments:
Post a Comment